Den stora dagen...
 
Lever idag min sista dag som 20 åring.. imorgon blir jag 21! Har aldrig kännts såhär innan... Min födelsedag ska vara speciell även om jag blir äldre.. en födelsedag är alltid en födelesdag.. Men För första gången i hela mitt liv så känner jag mig lite ensam.. hade kunnat göra vad som helst för att få ligga hemma i min säng på almgränden och vakna sådär tidigt på morgonen och få frukost på sängen och ett och annat paket och allt annat som hör dagen till.. vad som helst! Jobbigt också att conny är iväg på sin kurs så han är i phuket, så imorgon kommer jag vakna själv, och öppna ett paket som kom med posten förra veckan från min älskade familj, TACK. ♥ det betyder mycket! ska sedan äta tomtegröt till frukost och kexchoklad till efterätt.. Ikväll ska jag baka tårta iaf, två stycken tror jag så man kan äta precis hur mycket man vill! jordgubbstårta, då känns det lite som en födelsedag iaf!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej