Dagarna går framåt och allt rullar på.. har hänt rätt mycket sen sist jag skrev, många kära vänner/kollegor lämnar och åker iväg på semester eller åker hem till sverige.. och jag kan säga att jag är otroligt avundsjuk! är så sugen på att ha semester men mest längtar jag efter att få komma hem till min älskade familj och vänner. och äta SVENSK GOD UNDERBAR MAT :)
räknade precis hur många dagar det var kvar... 85... hur ska jag klara av detta? plus att min kära pojkvän åker iväg på 4 veckors semester nu om 4 dagar... då blir det ensamt! men han är värd en underbar semester. det blir nog bra!



Hänt mycket hemma med. Min kära älskade storasyster har fyllt hela 25 bast!  Min andra kära älskade storasyster fyller 28 bast om 5 dagar!  jag har fått en liten liten systerdotter... Mila.. så himla söt. Detta gör ju inte att jag inte längtar mindre hem. snarare tvärt om :)  Min andra systerbarn lilla elton har blivit så stor och helt underbar. längtar till kroatien när jag ska busa och leka med honom hela tiden.  igår pratade jag med conne på skype och så var elton där och sprang. och då sa jag till honom, att jag saknar honom jättemycket. och hans svar till mig blev - jag ässar dig.... ♥ då blev moster helt varm i hela hjärtat.


Vad gör jag om dagarna, vi försöker att få ut båten så mycket som vi kan, men annars blir det att sitta i vår shop på ett lyxhotell och sälja dykning och ha provdyk i poolen. om kvällarna myser vi mest, är ju thaisommar nu, så är otroligt varmt, runt 40 grader i SKUGGAN! .. så varmt är det, så skuggan är där man ´vill hålla till. igår hade vi strömavbrott överallt i halva ao nang... Becksvart var det. inte lite svart.. utan du kunde inte se din hand framför dig. mysigt med tända ljus och film, :)   Det rullar på helt enkelt .:)


2 h och 55 minuter kvar tills jag slutar, ska nog äta min hempoppade popcorn som jag dagen till ära poppade i morse innan jag gick till jobbet nu. mums. det kan förgylla en dag som denna :)




En dag på jobbet, detta är min arbetsdag dom flesta dagar. helt underbart egentligen om man tänker efter :) man glömmer ofta bort det.




underbara lilla Mila ♥




HEJ så länge

4 kommentarer

Cornelia

27 Apr 2012 08:10

vi saknar dig! nedräkningen har börjat!! :)

Isacs Mamma

27 Apr 2012 09:36

Hej! jag önskar dig en helt underbar helg! Har du några roliga planer ?:P Kram

Two trollfaces

27 Apr 2012 11:59

vilken fin blogg du har! Bloglovinbyte? :D

Annika

27 Apr 2012 12:16

Fin blogg :)

Kommentera

Publiceras ej