och känner mig som världens äckligaste och fulaste människa....... den där j'kla jellyfishen var värre än jag trodde... hade bara ont typ två timmar efteråt, och sen bara lite märken. inget mer med det liksom,
men nuuuuuu.... för tre dagar sedan började det klia något fruktansvärt.. det är fasen värre än vattenkoppor.. har på hela benen, ibland på magen och underarmen.. kliar sönder hela mig, kan inte sova på nätterna för att det killar så mycket, så håller både conny och mig vaken.. inte nog med det, jag känner mig riktigt äcklig också, usch!
var till doktorn och tittade till öronen igår, frågade då honom.. han sa att det var en allergisk reaktion och kunde varta upp till tre veckor. PUH! jag kommer aldrig stå ut med detta, påverkar mitt humör då jag blir alldeles irriterad av all jäkla kläda. usch... conny köpte iaf sömntablett till mig så jag kan sova inatt och få lite energi. :) lite postivt...




8 dagar senare.... man ser vart tentaklerna har suttit....




nu ska jag snart ta mig en dusch, kanske gör att man känner sig lite bättre, hoppas på det.
om en timme kommer min favoritkille hem från jobbet, då är det dusch och påklädnad som gäller för idag är det fin middag med kontiki staffen och thaipersopnalen! :) det blir kanon!


2 kommentarer

Din älsklingsvän

25 Nov 2011 17:25

Va fan uppdaterar du aldrig för?

cami

06 Dec 2011 12:11

dålig uppdatering nu fiff! skärpning ;) /cami

Kommentera

Publiceras ej