Helg, då går ofta dagarna snabbt, för då har man något att styra med.. TUR DET.
Igår var vi ute hos mormor och morfar och hälsade på en sväng. vi flyttade om båten, och lite plock men mestadels av tiden satt vi i varsin stol på altan och myste i vår/sommar solen. hemma därifrån åkte vi upp till vallen för att kolla herrfotboll. tyvärr förlust i "seriefinalen"! efterd et, bar det snabbt av ner till källängsparken, där vi skulle kolla på alla vackra ungdomar! :) innan det, så stannade vi på ica och conne sprang in och handlade och elton och jag satt kvar i bilen. Då passar jag på att ringa conny, och elton säger då. "onnyyy", haha.. så rolig. han  fattar kanske.. :)
Jättefina var dom på balen iaf. kul att se. sen packade vi in oss i bilen och åkte hem till almis! elton åt sin och vi påbörjade maten. grillat stod på menyn. mamma och jag satt och tog oss ett glas i den härliga kvällssolen medan elton och pappa fixade med grillen. sen anlände david hem efter match, 1 poäng fick dom med sig iaf. efter middagen, så busade jag med elton, lekte kurragömma... och myste under kudden. underbara unge! :)  sen när det var dags för minstingen att krypa till kojs, så började vi spela lite spel. något som jag verkligen tycker om! :) vi spelade så det kan låta och sen lite familjegeni.. mamma och jag vann en överlägsen seger mot lunken och pappa. och domaren cornelia gjorde ett mycket bra och rättvist jobb! :)  avslutade kvällen med att hoppa i säng och sova litegrann :)
idag, har jag mamma och cornelia varit på gymet och kört ett pass. jag och cornelia körde skivstång medan mamma körde ett eget program! så träningen är gjord för dagen. nu har jag målat lillestugan, på väggar och golv, och även altanen har jag målat! helt färdig. :)
söndagkväll, fotboll kl 17 med papps och sen blir det väl middag och söndagsmys!
längtan är otroligt stor....


lite bilder från gårdagen..



elton fixar, FIN blev den :)

elton och morfar fixar!


:)



någon ville testa morfars stövlar... liiiite stora!





mamms och jag sitter och njuter av solen! :)

Kommentera

Publiceras ej