i söndags hade jag och conny en ledig dag tillsammans :) vi steg upp rätt tidigt, åt frukost på artiht, ett jättegott frukostställe :) därefter åkte vi och hyrde en motorcykel.. conny verkligen älskar att köra dessa.. :) hans ögon lös som ett litet barns på julafton! överlycklig, jag däremot var lite skrajj att sitta där bak när det går så snabbt och vinden viner.. ;) men det gick bra!
vi begav oss ut på en liten upptäcksfärd som sagt, först var vi och tittade vid en sjö, sen tog vi en sväng till en nationalpark, där vattnet var kristallklart! verkligen vackert :) efter det styrde vi motorcykeln mot krabi för att hitta de heta källorna, men icke sa nicke, vi tog vattenfallet istället :) det var supermysigt, fick klättra  en bra bit för att komma upp högt och få en underbar utsikt. vi tog oss även ett dopp. supermysigt :) sen åkte vi vidare till cafe europa och åt lite middag, conny åt pölse och jag tog pyttipanna :) smarrigt!
sen åkte vi hem, lämnade av grejerna och begav oss mot stranden. avslutade en perfekt dag med att titta på solnedgången och mysa på stranden. :)
pärlan och connys ögon lyser!
nationalparken
vattenfallet
solnedgång
en underbar dag :)

2 kommentarer

camiie

21 Feb 2011 20:20

Du lever livet du, låter helt underbart :) och ni är super söta tsm! Antar att du inte alls är sugen på att komma hem till sverige! MEN DE MÅSTE DU! FÖR JAG SAKNAR DIG !!! <3<3

Syster

03 Mar 2011 20:45

En award från mig trots att du aldrig uppdaterar finns att hämta på min blogg ;) haha.. Hoppas ni har de fint! Puss <3

Kommentera

Publiceras ej