Har skrivit på mitt kontrakt.. så på torsdag går jag på kontrakt och laddar inför en ny högsäsong, börjar lite lungt med slitetr av lågsäsongen :) ska bli kul! ser jag fram emot.


Har haft två dagar som jag spenderat med Linnea! Jobbade tillsammans förra säsongen så det var jättekul att träffas igen. Igår bakade vi bullar... THAISTYLE... först uppdraget var att hitta jäst, och jäst hittade vi, dock torrjäst, första gången jag bakade med torrjäst och bakade buillar i thailand. :) kanske skulle läst lite hur man bakar med torrjäst innan vi började, men bullar blev det, även om de inte blev så stora och saknades pärlsocker :) haha.. jaja, ett gott försök iaf!  kvällen tillbringade vi i soffan med god mat som vår käre granne tillagade, köttfärsgryta med bönor och grönsaker, det blev smarrigt, såg även filmen soul surfer, MYCKET BRA FILM! :) rekommenderas.

Idag har jag och Linnea trotsat regnet.. för vädret här nere är inte bra just nu, det regnar... HELA tiden.. :) men det är fint  det med, allting har sin charm, och sol lär jag se under mina 8 måndaer här nere så bara att passa på att njuta lite. vi körde iaf till makro (thailands maxi) och handlade lite mat. sen tog vi en lite fika med varm dryck och kaka på linneas altan, nu har jag kommit hem,satte precis in sconsen i ugnen och chokladen på spisen, min fina conny kommer snart hem från jobbet och då tar vi lite mellanmål innan vi beger oss mot gymet och kör en timma :) UPS.... chokladen kokade visst över.... haha..luktar lite brännt sådär, gott. Hoppas hoppas hoppas sconsen blir bra nu. :)   har förresten även städat hela huset idag, usch... hatar det, men skönt när det är klart. så nu är dte städat och klart. :)

Nehe, nu måste jag kolla dom, herr j anländer ju snart :)





JAG FYLLER 20 ÅR IMORGON!

Kommentera

Publiceras ej