Nu har vi lamnat Lanta for att bege oss mot bens house och ao nang igen! :) vi akte tidig lordagsmorgon, jag Hanna och maria tog sallskap och resan gick val som pa en rals.. skumpigt och lite sma trangt, men fram det kom vi. da tog vi mopparna och akte till stranden dar det var en cleanupday! alla skolbarnen samlades och plockade skrap, kul projekt!
Vad hander mer har borta da, jo vi umgas ratt mycket med Peter och Hanna, vi har varit ute och atit med dom varje kvall och sen blir det nagra kalla ol och drinkar, vi spelade aven biljard, vilke var himla kul :)  en annan kvall satt vi pa var balkong och spelade backammon och poker och at popcorn och chips och drack lite, supermysigt! :)
Mandag-tisdag har jag tagit min advancekurs, vilket innebar att jag nu ar advancedykare!  grattis till mig!  det blir mer framover, om nagra dagara borjar jag min rescuekurs! och sen hoppas jag det blir mer, hall tummarna :)
Igar var vi ute pa en bar och drack lite med ett helt gangdykare fran baten tidigare pa dagen, var himla trevligt! blev sen hemgang, men vi skulle ju upp tidigt, kl9 och bege oss mot templet for en rundvandring! sa uppstingning och frukost! frukost pa seven eleven.. mmm TOAST och yoghurt! sa himla gott. :)  sen tog vi moppen och begav oss ut pa de stora vagarna, lite skrajj var jag faktiskt ska jag erkanna, vi visste inte riktigt var vi skulle och mycket trafik! men fram kom vi och det var val tur det! :) Massor med apor som hoppade omkring runt om oss, och massa haftiga byygnader,  upp till templet som ligger pa en bergstopp ar det 1250 steg! branta och hoga trappor, vi var sa nojda nar vi antligen kom upp! svetten rann och det var otroligt jobbigt! men val dar uppe var det vart det! super fint och lugt och harmoniskt!  ingen munk dar uppe men de fanns dar nere
nu har vi varit och tagit oljemassage! SA SKONT! valbehovligt! :)
ikvall  blir det lite middag och mys som vanligt! blev ett kort inlagg, kort och lite grann vad vi gjort for dom som ar nyfikna! men har inte tid och sitta har, har sa mycket annat roligt att gora :) hoppas allt ar bra med er hemma!
GRATTIS PA NAMNSDAGEN VARLdENS BASTA PAPPA! - och ett grattis till mig med! :)

/ Felicia



Kommentera

Publiceras ej