Nu har jag anlänt ner till Ao nang, krabi, Thailand där jag kommer tillbringa den närmaste 5 månaderna.
Resa ner gick smidigt och allt gick väl bra. enda problemet var att jag satt brevid en alkoliseradman, de fick inte servera honom alkohol och tog den alkoholen han köpt, så han drack inte något under resan, men bredde ut sig och luktade som han inte duschat på 4 månader,  stod ut i 11 h och det gick bra. när jag äntligen kom fram checkade jag in väskorna på ett hotellrum, och begav mig ner till butiken där jag träffade de flesta igen, var kul! fick mina andra böcker så nu har jag att plugga kan jag säga, PUH!

Jag begav mig sedan bort till seveneleven och köpte ett telefonkort, så om ni vill nå mig i thailand så finns jag på ett mobilnummer här nere, kontakta mig om ni vill ha det :)  jag gick sedan och hyrde en moppe, min pärla för 5 månader framåt är vit och begie och går som aldrig förr!
Här har ni henne! 

igårkväll var jag sedan och åt mat med några från kontiki och några engelska tjejer/killar. Sen åkte vi till krbar där det var dags för snorkeltest för Valentine som klarat sin divemastekurs,  det var mycket trevligt och riktigt kul att träffa allt folk!  blev dock lite nervös inför mitt snorkeltest om jag nu klarar kursen,  då sitter man framför alla och med en speciell mask och snorkel med tratt och de häller i en bucket med sprit, o spiller man så blir det mer att dricka.. puh, haha :)

idag sov jag ut till halv tolv, sen gick jag ner till poolen en sväng, åkte och gjorde små ärenden. sen beställde jag min utrustningen,  allting i SVART! kommer bli riktigt fint det där :) får den på tisdag.  nu har jag precis duschat o ska snart möta upp johanna och kristin och äta middag på masserman, trevligt.

nehe, dags att bege sig.  

2 kommentarer

Mamo

31 Oct 2010 15:51

Hallå hallå, mer uppdateringar tack!

Cono

01 Nov 2010 16:19

Håller med.. Keep up the good blogging!

Kommentera

Publiceras ej