Ja nu är det inte så långt kvar till balen, jag och syster styrde bilen mot linköping för att kolla in balklänningar, stackars mamma fick ligga hemma eftersom hon var sjuk, så fick ta massor med kort så mamma kunde se :)

Det fanns inte så stort utbud, men provade tre stycken osm jag tyckte om, en brun medpaljetter, en enkel gul jätte fin, o en olivgrön som ääven den var hur fin som helst,.  Men det är svårt det där! vad ska jag välja? ska kika vidare lite mer så får vi se hur det blir.

Kvällen tillbringade jag i gymmet där jag körde skivstång och cyklade, duschade o åt, och sedan begav jag och sofie oss till hanna där vi kollade på den nya beckfilmen och åt ostbågar och chips. :) filmen kan jag starkt rekomendera.
Himla mysig kväll med mina underbara flickor. :) ♥

Nehe, nu ska jag ta vara på denna dag! kanske simhallen? Kvällen ska jag iaf tillbringa med familjen, med god mat o bara massa mys! det jag tycker om allra mest. :)

Trevlig fredag

1 kommentarer

......

07 Mar 2010 01:51

STRÅLANDE blogg:)

Kommentera

Publiceras ej