klockan nio igårkväll blev det ändrat! jag skulle med på ännu en superday! så idag har jag varit på superday, vrakdyk, shark point, och anemon reef! sikten var väl inte den bästa, men två bra dykare, såg massor med roliga saker.  när vi simmade på anemon reef så svänger jag om hörnet och tittar upp och då kommer en 2, 5 meters haj simmandes mitt framför näsan på mig. då fick jag lite hjärtklappning! riktigt häftigt :)  och för er som inte gillar denna stora, coola fisk, måste ändra uppfattning. dom är så fina i vattnet. och desstutom är dom snälla här så inget att vara rädd för :)
Kom precis hem, har varit i shoppen och lämnat in boatchiefpapprena, har duschat och nu ska jag snart åka och äta. idag blir det luck yim, då ska jag äta schnitzel och pommes! :) det är jag värd idag. ingen mer ris och kyckling idag!
ser du fisken?


dags för mat!

Kommentera

Publiceras ej