har jag varit och dykt tre dyk på phiphi! dykt med två ryskar och en engelskaman. checkdive, så vi gjorde lite quiz och sen skills när vi kom i vattnet. det gick jättebra och de var jätteduktiga, så det blev tre bra dyk! sammanfattningsvis kan man säga att vi såg FISK, DELFIN, HAJ och SKÖLDPADDA. :) bra dag! saknades bara manta och och valhaj :)
Jag har en sån enorm hemlängtan, speciellt nu vid jul.. imorn är det julafton och här sitter jag på andra sidan jorden när familjen är tillsammans och har tradionell jul. tända ljus, bastubad med snörullning, pratstunder, kalle anka, paket, brasa, familjen, julen är en så himla mysig tradition så vill nästan bara att julen ska vara över..
jag hade inget hellre velat vara hemma nu! när julen är över tror jag det blir bättre, för då är det skönt o vara här. har mina underbara vänner här och jobbet är kanon. men ibland kommer hemlängtan och speciellt i tider som dessa.
Ha en fin kväll!

Kommentera

Publiceras ej