då var man igång med skolan igen för ytterliggare en vecka med måsten..

Har haft en myshelg hemma i vimmerby! :) i fredags satt vi på altan i stekande sol och grillade nästan hela familjen, pappen som hade det trevligt i sälen och amanda som befinner sig i kalmar. :) Blev en tidigt sänggång för en trött Felicia och en trött Elton.  Kan man få en bättre start på morgonen än när en nyvaken Elton kommer o myser med en i sängen. så himla härligt. en av de få gånger jag känner glädje just nu.

Lördagen spenderade jag i soffan för det mesta, innan jag, farfar och kusinerna åkte upp till vallen för att titta på Vimmerby herrs seriepremiär. blåsigt o kallt resulterade i en stelfrusen felicia som mamma fick tina upp när jag kom hem :)  Kvällen tillbringade jag i soffan, (JA, soffan är min bästa vän för tillfälligt) o även en  tidigt sänggång då jag alltid är helt slut om dagarna nu förtiden.

Söndagen var min kropp inte på humör, då den värkte och jag hade ingen energi. det resulterade i att jag försov mig till kl.15 då bilen skulle styras mot gullemon för o kolla Gullringen. :) älskar att göra det, synd att inte alla våran lunkentuss spelade.  Kvällen tillbringade jag med att leka lite med elton och sedan inta soffan med mams o paps. :)

Har ju glömt det viktigaste, lilla söta Elton har ju börjat gå :) tog sina små första stablande steg i helgen. så söt :)

Helgen har varit lung o skön, och jag har kollat en hel del fotboll, precis som jag behöver just nu..

ett litet bildsvep från helgen..









Jag försöker se det positiva i vardagen även om det är svårt..  Idag är ingen bra dag..


Kommentera

Publiceras ej