riktigt trött efter att stigit upp vid kl.5.. men nu är jag tillbaka till växjö och har hunnit med besök hos sjukgymnasten. Fick elbehandling för att träna musklerna i låret. Fick ytterligare några övningar till mitt rehabprogram också.

Helgen har varit kanonbra. i fredags träffade jag sara, sofie, jenna, amanda och edde för en kväll framför tv med mycket prat och skratt OCH mycket mycket chips o dip och godis.. :) märks att man är hemma iaf.
I lördags träffade jag elton och conne o davve.. mysigt! lagade även stuvade makaroner åt dom.. och eftersom att david med sina små fingrar fick ut lite krydda ur saltet och pepparen så antar jag att jag inte kryddat tillräckligt ;)
sen såg vi på fotboll hos farfar o farmor, liverpool vann med 4-0, kanske var för att lilla elton hade sin liverpool tröja på sig. :) sen såg vi även city -arsenal.. vilken match!  men även de bra matcherna tar slut och så även denna. så vi drog hos bort mot stenhultsgatan igen för att äta lite plankstek med,. vissa plankor luktade godare än andra ;) mysmysmys. 

söndagen tillbringade jag ute hos mormor o morfar, hjälpte morfar med datorn och vi hann till och med in på skype och se conne en sväng.. det är så kul att se när de lär sig tekniken nya under. :)  sen hemfärd för mammas goda egna biffar.. :) mums, mätt o belåten styrde vi bilen mot gullemon för att se gullringen och david. 2-2, kvittering på straff i 95:e min.. tur det så att de arga gubbarna på läktarn kunde gå hem med en pinne iaf. :)
sen såg mamma o jag o pappa på ensam mamma söker och sedan på den nya serien med mari ljungstedt.. gud så dåligt det var. inte själv programmet utan själv ljudet och inspelningen.. nej fy.. :)  sedan väntade sängen..

mysigast i helgen  var nog när hörde mammas steg i trappan upp till mig på lördagsmorgonen, och så hör jag lilla elton i famnen.. åh han låg i sängen  och garvade lite :) hihi.. underbara söta eltonii ♥

2 kommentarer

Dill Doh

14 Sep 2009 16:18

Härlig blogg! Läser den dagligen, den innehåller allt man behöver. En del pratar om Blondinbella men jag älskar Pälsfilles bättre! Have it good...

Dill Doh

14 Sep 2009 16:19

Härlig blogg! Läser den dagligen, den innehåller allt man behöver. En del pratar om Blondinbella men jag älskar Pälsfilles bättre! Have it good...

Kommentera

Publiceras ej