Skolan har enbart bestått av lektioner med nollbyte,. då blir man trött.. :) men har bara matte kvar nu. sen väntar kvällen med träning med småtjejerna och sedan IDOL!

Jag bara älskar david när du lägger in dina små härliga kommentarer med påhittade namn! du är så finurlig och så underhållande!

är så trött på alla omogna personer som bor på detta såkallade internat.. förstår inte vad folk har för uppväxt? man diskar och gör iordning efter sig... ett berg med disk ute i köket, men nejnej, det är ju ingens disk!! ååååh.. jag är trött på er! något fel är det ju..

nehe.. nu ska jag ner mot skolan för att ha lite matte c! nu börjar det bil kul igen.. avsnitt jag fattar,. klarade till och med en c-uppgift.. det har jag inte gjort på många lektioner.  föresten, jag kan nästan gå nu.. haltar lite fortfarande men det går framåt. så skönt!

Kommentera

Publiceras ej