ja, o när man talar om regn så är det första man tänker på växjö,. för det regnar konstant här. hela denna vecka har vädret varit grått o tråkgit, mörkt och regn!  usch!  men snart kommer väl snön? är ju redan 1.a advent i helgen, :)
Det är inte långt till jullovet nu, hur skönt som helst. o sen efter jullovet så börjar nedräkningen med studentfester som vi ska balla ur på, med balen som vi ska ha det så kul på och till studenten när vi ska sjunga -Fy fan vad vi är bra!  :) ja, känns väldigt långt iväg, men nej.. veckorna i växjö går så himla snabbt, så snart kommer vi vara där, och inte förstå att vi ska lämna varandra och pröva våra vingar på andra håll i världen och i livet :) men vi ska ha återträffar, det har jag bestämt. och jag ska se till att ni kommer :)

Har precis skrivit klart mina två arbeten, hur skönt som helst. ska väl lägga mig o kolla på tv och lyssna på regnat som smattrar mot rutan..

imorn åker jag hem! ska bli så himla skönt. komma hem till familjen och till ett riktigt hem. ett till o med lite julpyntat hem tror jag nog det lät som på mamma när jag pratade med henne nyss, :)    som jag längtar.

GODNATT!


Kommentera

Publiceras ej