.. men jag har fått lite färg på ryggen :) haha kanske kan bli lite brun, eller kanske ska säga röd inför avslutningen  :)
solen skiner över växjö, och visst är det väl härligt att knappt inte ha några lektioner, och har man lektioner finns det knappt inget att göra, då tar man brassestolen och går ner till alla vänner på gräsplätten utanför internatet! :) underbart, den känslan är så sköön..
dock har jag en stor grej kvar i skolan, detta jäkla svenska litteratur seminare.. jo jag vet låter inte kul, och det är det verkligen inte heller.. puh.. men skam den som ger sig, man får göra det till något roligt och se det positiva.  Sen ska jags kriva klart träningsläran ikväll, och skriva ut den imorn och lämna in. 40 sidor om hur du bäst tränar för att bli bra inom olika moment inom fotbollen. kanske kan komma till användning någon gång? hmm.. ;)

Jag förstår inte varför jag glömmer min pinkod till kortet hela tiden.. haha.. PINSAMT.. :) menmen. har klarat mig ur de situationerna också,  och idag, idag mina kära bloggläsare. Har jag för sista gången gjort en engelska sak, tack och lov! jag klarade engelska B.. frågan är vilken betyg det blir.. håller tummarna.. :) 

Nehe, nu ska jag smaska i mig lite melon, likadan melon som jag åt hela tiden i kroatien.. får tillbaka massa härliga sommarminnen från kroatien. underbart är bara förnamnet, :) nästa gång vi åker så är vi en till liten plutt, :) och moster fille ska då ta hand om detta lila knyte med hela sitt hjärta :) 

Frågan är om jag ska åka hem i helgen? eller om jag ska stanna. mor och far åker till milano för att fira pappsen 50 årsdag!  får väl åka hem till syster om jag känner mig ensam ju :) hihi.. nu ska jag snart bege mig med bussen ut till högstorp för att träna små 5åringar i fotboll :)

 

GE OSSSOMMARLOV NU!


 


Kommentera

Publiceras ej