Idag vaknade jag upp och hade ingenting inplanerat,  sköönt tycker en del, men för en rastlös tjej som mig är detta en dag som jag inte tycker om, vill ju ha något att göra!! :) hehe.. men men, dagen har flytit på, väcktes av ett sms av syster klockan 8, gick då upp och åt frukost.  sedan har jag mest tagit det lungt och gått på stan med sandra och jens, :) riktigt roligt, vi tog en fika och fixade många små ärenden. :) kanon..
Inhandlade även en bikini och ett nagellack.. ja tänka sig.. jag har köpt ett nagellack.. haha :) tänkte jag skulle måla över min vackra blånaglar med något.. ;) 

Ikväll blir det en sväng bort till conny för att inhandla kycklingsallad och tidningar. :) kanske lite smått och gott med. vem vet? ikväll är det talang med! det gillar vi, även så ska det låta, men det ser jag på svtplay efter talang.. :) 

och nu sitter jag och pratar med pappa, om allt och inget :)  världens bästa pappa, som snaaart fyller 50 år!


och be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde..

Kommentera

Publiceras ej