sitter i ett mörkt rum med tjugo tända små ljus överallt. MYS!  Träningen bestod av styrka först, och därefter löpning, intervall. Skööönt att försäsongen snart börjar lida mot sitt slut, nu har jag fått nog av att springa och springa. :) Tro det eller ej.
Idag har varit en skitdaaag, usch.. allt har varit fel, men det gäller att se det positva imorn börjar en ny dag av mitt forsatta liv :) Vilket innebär att den ska vara bra!  har faktisk ingen lektion imorn, ska bara gå och se på treornas cabarén kl,14.00 . sen ledig, plus ingen träning, vilken fantastisk dag!

Hörde att Jossan och  Thomas fått en liten pojk med, och hilda som bli en storasyster, :) grattis till er!  Vill att tiden ska gå snabbt så jag får sommar och så att min i nuläget tjockis till syster ska bli mamma, och jag och mamoo blir stolta mostrar. 


"I sitt perfekta hem. i sin perfekta värld..  och hon är vacker när hon ler, ja hon är vacker när hon ler.
men det finns ingen i världen som vet , för lögner som är bra dom är en hemlighet"

Godnatt

Kommentera

Publiceras ej