vaknade av att jag kände mig otroligt trött seg och ont i halsen.. min kropp klarade väl inte riktigt  träningen igår.. tyvärr.. går på panodil för att hålla mig uppe.. börjar väl känna mig bättre.. har köpt mig en påse godis till kvällen, tröstgodis.. :)

Fettisdagen igår.. men idag åt vi våra semlor..  smarriga faktiskt.. :)  åh nu hörde jag precis glassbilstrudeleutten utanför fönstret.. mina tankar fastnade på med jag och systrarna mina sprang ut till glassbilen i somras och skulle köpa glass.. haha.. då kände man sig liten, plus att alla favoritsorterna var slut.. haha.. :) 


idag har jag skrivit naturprov.. puuh.. tog krafterna ur mig.. men nu är det skrivet, och jag klarar iafalll godkänt så , kanon!
Nuuuu, däremot är det dags att plugga matte, om jag ska ha en chans att klara provet på fredag.. usch.. fruktar jag för.. har missat så mycket matte så ligger så mycket efter... men skam den som ger sig..

time to study.............

Kommentera

Publiceras ej