måndag igen, både positivt och negativt.. postivt att nu jäklar kör vi en vecka till och sen tar vi jullov om tre & ½ vecka är det dags för jullov. underbart. redan fått lite julstämning med lite snö på marken, negativt är att helgen är slut och att man måste börja plugga..  ska inte klaga.  har faktiskt inte så mycket i skolan just nu,
innan jullovet ska jag hinna med  tyskaprov, matteprov och historiaprov och en inlämning i svensk litteratur. :) det bilr kanon. tyskaochmatte denna vecka sen är det bara två saker kvar, tiden går fortare än vad man tror.

Nu har jag varit på aktiv rehab och kört lite styrka, mycket folk idag, folket bestod till största delen av äldre människor som istort sett går dit för att umgås och prata, så himla gulliga ;)

jaja, snart ska jag gå och äta, korvstroganoff och ris står på menyn, blir nog bra för idag är det en lång dag med ett slut vid halv fyra då jag på 45 min ska laga mat och pina mig iväg i KYLAN till träningen.. ;)

har hittar min favoritlåt för stunden.. 

Hey, hey, have a heart, hey, have a heart.
If you don't love me, why don't you let me go?
Have a heart, please, oh don't you have a heart?
Little by little you fade while I fall apart.
Oh, Oh.

1 kommentarer

cornelia

25 Nov 2008 14:22

Knäppgök, inte hade du behövt skicka tröjan på posten ju! =).. Meeen TACK ändå! Söt du är.. en av de bästa systrarna som finns! Love ya! PUSS

Kommentera

Publiceras ej