Vi börjar väl med onsdagen, min lediga dag, fick jag & person uppdraget att åka till hovshagas fotbollsskola och presentera oss. inget märkvärdigt täntke vi och alla andra som inte vill dit. då ringer han som är ansvarig till mig och säger att vi kan komma 10- och sen slut vid 12, och så skulle vi hålla i en övning med varje grupp, och det var sju grupper.  herreguuud tänkte vi, men vi åkte dit. för cyklade gjorde vi inte.  utan två vilsna öster tjejer som tåg bussen och ja det gick ju faktiskt bra, haha..  gick helt okej på  fotbollsskolan, tjejerna var bäst! vi fick till och med skriva autografer..  haha.. & jag som inte har någon autograf. :) killarna undrade om vi spelade riktig fotboll ?

sen åkte vi hem för att sedan bege oss till värendsvallen för avfärd mot falköping och match.  förlust med 4-0, inhop i 85 minuten. gick faktiskt bra & jag är nöjd, hade chansen attgöra två mål, men blev så nervös... haha.. jaja, seg resa hem sen. men tillsut var jag hemma och somnade gott i sängen....

idag har jag gått upp tidigt för att jobba mitt sista pass innan fotbollsuppehållet börjar,  var underbart skönt att åka därifrån och veta att det är bra länge tills jag kommer dig igen!!  skönt!!!    sen åt jag lite mat, idag blev det stuvade makaroner och köttbullar. mums..  sen träning och därefter middag med laget, kuul!   kvällen tillbringades framför soffan med popcorn och vatten och en semifinal i Em. ryssland-spanien. där spanien kammade hem finalplatsen.

dags att sova,  ny dag imorn. då ska jag till IKEA. 

NATTI.

Kommentera

Publiceras ej