som en gummiboll går veckorna, redan gått två veckor med skola & träning.  tiden går så otroligt fort, snart är jag ju till och med stor. :)  

händer väl inget speciellt här i växjö, det knallar på och dagarna ser ungefär ut såhär,
-vaknar, slår på tv och på med mjukiskläder. går till frukosten.
-går i skolan, om dagen är rätt infinns fotboll på schemat,
-kommer hem 2-3
-lagar mat, äter
-sitter med lite arbeten, och lite smått och gott
-träning
-hemkomst
-äta
-sova.

och så håller dagarna på :) 

igår körde vi styrka, och felicia börjar att få armmuskler för första gången i sitt liv.  agne tränade oss, han som tränar carolina klüft.  Han var grymt bra. 
Idag kommer det jag fruktar efter.. löpningen. eller FYSEN. 2min intervall x 20!!!   för att efter det vara död och helt slut på energi.   meeen, MEN man får helg och två dagars ledighet efter denna prestation.

Imorn blir det hemfärd, då ska vi fira farmor som fyller år. träffa familjen,och kanske att någon vän håller hus hemma så man kan träffas. hehe..

nu höll jag på avsluta innan att tala om det betyg jag är som stoltast över, & det är VG på en engeska uppsats,  är så himla glad. känns ändå som jag är rätt okej då. medan de som är bättre på engelska fick sämre.  Det förgyllde min dag.  :)


Saknar min systrar, 



/ F.

3 kommentarer

cornelia

18 Jan 2008 14:47

eyy saknar dig med ju! ;) men ta bort bilden! Min LA-utstyrsel är jag inte helt nöjd med! Saknar de GULA linnet..;) hahaha.. Ses i morrn!

cornelia

22 Jan 2008 17:22

haha.. söt du e!!. Puss på dej lillis

cornelia

25 Jan 2008 10:25

gummibollarn... uppdatering snart tack! Puss

Kommentera

Publiceras ej