Dagen börjar med uppgång klockan 9, dags för frukost och lite tv.
tog en långdusch innan vi, carro bille och jag , begav oss mot tipshallen för att kolla lite fotboll.
Camilla spelade, och så träffade jag många smålandsbrudar, träffade min amanda, som är så grym.
Sen drog vi oss hemåt, & cykelturen hem kommer jag nog aldrig glömma. skrattade så jag höll på att trilla av. :) hahahaha..   sen "pluggade" vi, för att sedan se ett avsnitt av oc, därefter log carro och jag som utslagna klockan fem i soffan och sussade så sött :)  sen blev det tv och lilla melodifestivalen. grymma små ungar :)

Efter allt snask var det dags för en promiss så carro och jag tog på oss vinterkläderna och gick runt i de nybyggda kvarteren och vid vattnet , mysigt ..

tycka om..♥
Snart dags för sängen tror jag, blir en tuff plugg dag imorn,  Om en vecka är det första advent och jag ska hem. mysmys, saknar de bästa, family

/ F.

Kommentera

Publiceras ej